Blog Chakra Original prechádza od 1.5.2024 tematickou premenou na pochopenie skutočnej tantrickej intimity, lásky, sexuality vs. svoje "JA".
Zásady zpracování osobních údajů internetového obchodu www.chakra.cz.
PŘIJATÉ V SOULADU S NAŘÍZENÍM EVROPSKÉHO PARLAMENTU A RADY (EU) 2016/679 O OCHRANĚ FYZICKÝCH OSOB V SOUVISLOSTI SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ A O VOLNÉM POHYBU TĚCHTO ÚDAJŮ A O ZRUŠENÍ SMĚRNICE 95/46/ES (OBECNÉ NAŘÍZENÍ O OCHRANĚ OSOBNÍCH ÚDAJŮ) (DÁLE JEN „GDPR“)
Společnost CHAKRA ORIGINAL s.r.o. coby provozovatel internetového obchodu www.chakra.cz (dále jen „Správce“) zpracovává osobní údaje tzv. subjektů údajů – fyzických osob, které:
Správce dbá na to, aby zpracování osobních údajů subjektů údajů bylo zákonné, korektní, transparentní, přesné, důvěrné a osobní údaje byly zpracovávány pouze v nezbytném rozsahu. Správce dbá též na to, aby osobní údaje byly řádně zabezpečeny a aby při zpracování osobních údajů byla dodržena veškerá pravidla stanovená GDPR jakož i dalšími právními předpisy v oblasti nakládání s osobními údaji.
Tyto zásady byly přijaty mimo jiné za účelem doložení souladu zpracování osobních údajů ze strany Správce s právními předpisy. Vysvětlení jednotlivých pojmů souvisejících se zpracováním osobních údajů dle těchto zásad je uvedeno v čl. 11 níže.
Správcem osobních údajů je společnost CHAKRA ORIGINAL s.r.o., se sídlem Na Řadech 2, 67801 Blansko, identifikační číslo: 11726750
CHAKRA ORIGINAL s.r.o., se sídlem Na Řadech 2, Blansko, 67801, identifikační číslo: 11726750
chakra.original(zavináč)gmail(tečka)com
+420 770 627 333
Správce zpracovává osobní údaje zejména za účelem uzavření a plnění kupní smlouvy, tedy minimálně proto, aby Správce mohl zákazníkovi dodat zboží zakoupené v internetovém obchodu.
Právním základem tohoto zpracování je čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR – plnění smlouvy, jejíž stranou je subjekt údajů.
Správce zpracovává osobní údaje za účelem plnění právních povinností Správce, vyplývajících např. z účetních a daňových zákonů, ze zákona o ochraně spotřebitele apod., včetně povinnosti Správce být schopen doložit, že zpracovává osobní údaje v souladu s obecně závaznými právními předpisy, zejména v souladu s GDPR.
Právním základem tohoto zpracování je čl. 6 odst. 1 písm. c) GDPR – splnění právní povinnosti, která se na Správce vztahuje.
Správce může zpracovávat osobní údaje za účelem:
Právním základem tohoto zpracování je čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR – oprávněný zájem Správce.
Na základě souhlasu Správce může zpracovávat osobní údaje za účelem:
Právním základem tohoto zpracování je čl. 6 odst. 1 písm. a) GDPR – souhlas subjektu údajů.
Udělení souhlasu se zpracováním osobních údajů je zcela dobrovolné. Případné neudělení souhlasu nebude mít pro subjekt údajů žádné nepříznivé následky.
Každý subjekt údajů má právo souhlas se zpracováním osobních údajů kdykoli odvolat, a to jedním z následujících způsobů.
Souhlas s vedením zákaznického účtu lze odvolat též zrušením zákaznického účtu (viz odst. 9.2 níže).
Odvoláním souhlasu není dotčena zákonnost zpracování osobních údajů v období před odvoláním souhlasu.
Zpracováním osobních údajů pro účely přímého marketingu se rozumí zpracování osobních údajů za účelem:
Obchodním sdělením se rozumí jakákoli forma sdělení, včetně reklamy a vybízení k návštěvě stránek internetového obchodu, určeného k přímé či nepřímé podpoře zboží či služeb nebo image Správce (zejména tzv. newslettery).
Zpracování osobních údajů pro účely zasílání obchodních sdělení vůči potenciálním zákazníkům (tedy osobám, které v internetovém obchodu ještě nenakoupily) je možné pouze na základě souhlasu, přičemž i samotné zasílání obchodních sdělení bude prováděno taktéž na základě souhlasu (v souladu s § 7 odst. 2 zákona č. 480/2004 Sb.).
Zpracování osobních údajů pro účely zasílání obchodních sdělení vůči zákazníkům (tedy osobám, které v internetovém obchodu již nakoupily) je možné i bez souhlasu na základě oprávněného zájmu Správce (viz odst. 3.3 výše), přičemž samotné zasílání obchodních sdělení bude prováděno taktéž bez souhlasu (v souladu s § 7 odst. 3 zákona č. 480/2004 Sb.), pokud to zákazník původně neodmítl.
Nedílnou součástí je také dotaz na spokojenost zákazníků s nákupem, která je zjišťována prostřednictvím e-mailových žádostí o provedení hodnocení internetového obchodu na portálu Zboží.cz. Zpracováním osobních údajů pro účely zasílání této žádosti Správce provádí taktéž na základě oprávněného zájmu (viz odst. 3.3 výše), tedy bez souhlasu zákazníka, přičemž tento zájem spočívá ve zjišťování spokojenosti zákazníka s nákupem v internetovém obchodu.
Spokojenost zákazníků s nákupem je zjišťována též prostřednictvím e-mailových dotazníků v rámci programu „Ověřeno zákazníky“ od Heureka.cz, do kterého je internetový obchod zapojen.
Dotazníky jsou zákazníkům zasílány po každém nákupu, pokud zákazník jejich zasílání neodmítne (tedy v souladu s § 7 odst. 3 zákona č. 480/2004 Sb.). Zpracování osobních údajů pro účely zaslání dotazníků v rámci programu „Ověřeno zákazníky“ Správce provádí taktéž na základě oprávněného zájmu (viz odst. 3.3 výše), tedy bez souhlasu zákazníka, přičemž tento zájem spočívá ve zjišťování spokojenosti zákazníka s nákupem v internetovém obchodu.
Pro zasílání dotazníků, vyhodnocování zpětné vazby zákazníka a analýz tržního postavení Správce využívá zpracovatele, kterým je provozovatel portálu Heureka.cz; tomu pro tyto účely Správce může předávat informace o zakoupeném zboží a vaši e-mailovou adresu. Osobní údaje zákazníka nejsou při zasílání e-mailových dotazníků předány žádné třetí straně pro její vlastní účely.
Za účelem zasílání obchodních sdělení Správce zpracovává pouze e-mailovou adresu.
Za účelem zjišťování spokojenosti zákazníků s nákupem v internetovém obchodě Správce zpracovává e-mailové adresy a informace o zakoupeném zboží.
Správce ukončí zpracování osobních údajů pro účely přímého marketingu bezodkladně poté (viz odst. 7.5 níže), co zákazník či potenciální zákazník vyjádří svůj nesouhlas s takovým zpracováním. Nesouhlas lze učinit např. některým z následujících způsobů:
Bez ohledu na výše uvedené Správce ukončí zpracování osobních údajů pro účely přímého marketingu nejpozději do 2 let od posledního nákupu v internetovém obchodu (uzavření kupní smlouvy). Dalším nákupem se doba zpracování prodlužuje vždy o další 2 roky.
V případě, že k nákupu v internetovém obchodu nikdy nedojde, Správce zpracování ukončí současně se zrušením zákaznického účtu (viz odst. 9.2 níže).
Správce je oprávněn předat osobní údaje příjemcům, se kterými uzavřel smlouvu o zpracování osobních údajů a kteří budou pro Správce zpracovávat osobní údaje jako jeho zpracovatelé (např. subjekty poskytující účetní služby, poštovní služby, právní služby, IT služby, provozovatelé platebních bran, internetových vyhledávačů a porovnávačů, správci domén, poskytovatelé technické podpory apod.).
Správce bude předávat osobní údaje jen těm zpracovatelům, kteří Správci zaručí, že osobní údaje nebudou předávány žádnému dalšímu zpracovateli, který nebude schopen zajistit dostatečné zabezpečení osobních údajů.
Osobní údaje budou zpracovávány pouze po dobu, která je nezbytná vzhledem k účelu jejich zpracování. Zánikem jednoho z právních základů pro zpracování osobních údajů není dotčeno zpracování osobních údajů (v nezbytném rozsahu) na základě jiného právního základu.
Za tímto účelem Správce bude zpracovávat osobní údaje do 30 dnů po zániku poslední z povinností sjednaných v kupní smlouvě. Tím není dotčena možnost Správce tyto osobní údaje následně dále zpracovávat na základě jiných právních základů a pro účely uvedené v těchto zásadách.
Za tímto účelem Správce bude zpracovávat osobní údaje po dobu trvání příslušné právní povinnosti Správce stanovené obecně závaznými právními předpisy.
Za tímto účelem Správce může zpracovávat osobní údaje do doby vyjádření nesouhlasu s takovým zpracováním, nejdéle však po dobu 2 let od posledního nákupu v internetovém obchodu (viz odst. 5.6 výše).
Za tímto účelem Správce může zpracovávat osobní údaje po dobu existence příslušného právního nároku, maximálně však po dobu 1 roku po uplynutí promlčecí lhůty dle obecně závazných právních předpisů. V případě zahájení a trvání soudního, správního nebo jakéhokoli jiného řízení, ve kterém budou řešeny práva či povinnosti vyplývající z příslušného právního nároku, neskončí doba zpracování osobních údajů k tomuto účelu před pravomocným skončením takového řízení.
Za tímto účelem Správce může zpracovávat osobní údaje do okamžiku:
nejdéle však do okamžiku zrušení zákaznického účtu (viz odst. 9.2 níže).
Za tímto účelem Správce může zpracovávat osobní údaje do okamžiku zrušení zákaznického účtu (viz odst. 9.2 níže).
Bezodkladně po uplynutí doby zpracování podle odst. 7.1, 7.2 nebo 7.3.2 výše Správce příslušné osobní údaje, u kterých pominul účel jejich zpracování, anonymizuje či zlikviduje.
V případech dle odst. 7.3.1 nebo 7.4 výše Správce ukončí zpracování osobních údajů pro uvedené účely bezodkladně poté, co dojde k odvolání souhlasu, vyjádření nesouhlasu či zrušení zákaznického účtu.
Každý subjekt údajů má mimo jiné tato práva:
V případě, že se subjekt údajů domnívá, že bylo porušeno jeho právo na ochranu osobních údajů, má též právo podat stížnost u dozorového orgánu, kterým je Úřad pro ochranu osobních údajů, se sídlem Pplk. Sochora 27, Holešovice, 170 00 Praha 7.
Zřízení zákaznického účtu je zcela dobrovolné, neboť Správce umožňuje provedení nákupu v internetovém obchodu i bez zřízení zákaznického účtu (tzv. bez registrace).
Aby mohl Správce uchovávat osobní údaje vložené do formuláře pro zřízení a vedení zákaznického účtu (či kdykoli později do zákaznického účtu), potřebuje k tomu souhlas.
Do okamžiku, než potenciální zákazník uzavře se Správcem kupní smlouvu (tj. stane se zákazníkem), a následně po splnění všech povinností z uzavřené kupní smlouvy Správce nebude s osobními údaji nakládat jinak než pro účely vedení zákaznického účtu; tím však není dotčena možnost Správce zpracovávat osobní údaje na základě jiných právních základů, zejména na základě souhlasu uděleného pro účely uplatňování přímého marketingu (zasílání obchodních sdělení).
Zákaznický účet lze kdykoli zrušit prostřednictvím zákaznického účtu nebo na základě žádosti o zrušení zákaznického účtu zaslané na některou z kontaktních adres uvedených v odst. 2.2 výše.
Bez ohledu na výše uvedené Správce zruší zákaznický účet nejpozději do 3 let od posledního nákupu zákazníka v internetovém obchodu.
V případě, že k nákupu v internetovém obchodu nikdy nedojde, Správce zákaznický účet zruší do 3 let od jeho zřízení.
Bližší informace o tzv. cookies a dalších technických údajích zpracovávaných při návštěvě webových stránek internetového obchodu jsou uvedeny v samostatném dokumentu dostupném zde.
Osobními údaji jsou veškeré informace o identifikované nebo identifikovatelné fyzické osobě (tzv. subjekt údajů); identifikovatelnou fyzickou osobou je fyzická osoba, kterou lze přímo či nepřímo identifikovat, zejména odkazem na určitý identifikátor, například jméno, příjmení, datum narození, bydliště, e-mail, telefonní číslo, identifikační číslo, lokační údaje, síťový identifikátor nebo na jeden či více zvláštních prvků fyzické, fyziologické, genetické, psychické, ekonomické, kulturní nebo společenské identity této fyzické osoby.
Zpracováním osobních údajů je jakákoliv operace nebo soubor operací s osobními údaji nebo soubory osobních údajů, který je prováděn pomocí či bez pomoci automatizovaných postupů, jako je shromáždění, zaznamenání, uspořádání, strukturování, uložení, přizpůsobení nebo pozměnění, vyhledání, nahlédnutí, použití, zpřístupnění přenosem, šíření nebo jakékoliv jiné zpřístupnění, seřazení či zkombinování, omezení, výmaz nebo zničení.
Správcem je obecně osoba, která sama nebo společně s jinými určuje účely a prostředky zpracování osobních údajů.
Příjemcem je obecně jakákoli osoba, které jsou osobní údaje poskytnuty.
Zpracovatelem je obecně jakákoli osoba, která zpracovává osobní údaje pro správce. Zpracovatel je současně vždy i příjemcem.
Zákazníkem je fyzická osoba, která prostřednictvím internetového obchodu uzavřela se Správcem kupní smlouvu, tedy osoba, která má se Správcem tzv. zákaznický vztah.
Potenciálním zákazníkem je fyzická osoba, která doposud prostřednictvím internetového obchodu neuzavřela se Správcem kupní smlouvu, tedy osoba, která nemá se Správcem tzv. zákaznických vztah.
V případě dotazů ohledně zpracování osobních údajů lze Správce kontaktovat prostřednictvím kontaktní osoby nebo prostřednictvím některé z kontaktních adres uvedených v odst. 2.2 výše.
Obecné informace o zpracování osobních údajů lze nalézt též na internetových stránkách Úřadu pro ochranu osobních údajů dostupných na www.uoou.cz.
S ohledem na ustanovení a pravidla EU o reklamacích intimních pomůcek a erotického zboží je nutné vědět, že na tyto pomůcky se nevztahuje 14 dnů pro odstoupení od smlouvy. Veškeré zboží řádně kontrolujeme, fotíme a natáčíme na krátký záznam před odesláním. Bráníme tak i sebe před možnými nekalými úmysly některých zákazníků. Reklamaci uplatnit lze, a to za jednoznačných podmínek, kdy dle reklamačního protokolu postupujeme danou věc. Reklamační protokol obdržíte mailem, je nutné jej řádně vyplnit. V případě, že obdržíte v zásilce zboží poškozené, je nutné nás neprodleně kontaktovat. Zboží vybalené a použité nelze vzít zpět. Spokojenost našich zákazníků je pro nás důležitá, ale je třeba, aby i zákazník jednal čestně a korektně.
Som starší ako 18 rokov
Ak máte viac ako 18 rokov, pokračujte. V opačnom prípade stránky prosím opustite. Stránky obsahujú inšpiratívne intímne a masážne polodrahokamy, yoni vajíčka, alebo sklenené kolíky / dildá s podsvieteným efektom a tiež jedinečnú kolekciu Whoop-De-doo & Intimate Healing - Poradenstvo pre ženy.
Pokračovať »